Meervoudig beperkt

bosk logoBOSK Meervoudig Ondersteund
Als je kind ernstig meervoudig beperkt blijkt te zijn, je al dan niet een diagnose hebt, ben je op zoek naar heel veel informatie, op heel veel gebieden. Hoe bereid je je voor op wat komen gaat, op de gesprekken met de zorgverleners en op de behandelingen van je kind? Welke ondersteuning en mogelijkheden zijn er voor de ontwikkeling van je kind? Wat moet je regelen? Met het programma Meervoudig Ondersteund biedt de BOSK ouders een helpende hand. Hiermee willen we ouders van een jong, ernstig meervoudig beperkt kind ondersteunen bij het maken van keuzes en het houden van regie over het proces. De 9 filmpjes bieden inzicht in welke keuzes deze ouders gemaakt hebben rondom hun ernstig meervoudig beperkte kind. De acht checklists bieden per thema handvatten, tips en adviezen. We hopen dat deze producten ouders ondersteuning zullen bieden zodat ze zich sterk genoeg voelen om de regie over de zorg in eigen hand te nemen. Kijk op hun website voor meer informatie.