Steun onze stichting

Stichting ZIE is er voor gezinnen met een kind met moeilijk instelbare epilepsie. Dit doen we door…

• een luisterend oor te bieden
  • kennis en vaardigheden te delen
  • belangrijke en handige informatie te verstrekken
  • het in gesprek gaan over de zorg en ondersteuning met onze netwerkpartners binnen en buiten het epilepsieveld

Vindt u ook dat stichting ZIE belangrijk werk doet?
Steun ons en doneer nu. Stichting ZIE is voor het uitvoeren van haar werkzaamheden volledig afhankelijk van donaties en giften.

U kunt ons op verschillende manieren steunen. Iedere donatie, groot of klein helpt om de kwaliteit van leven van gezinnen met een kind met moeilijk instelbare epilepsie te verhogen.

U wilt ons als particulier steunen

• Via de volgende link kunt u heel eenvoudig online doneren. U kunt ons eenmalig of middels een doorlopende machtiging steunen of,
  • u kunt uw gift overmaken naar ons rekeningnummer: NL38 KNAB 0725 3659 00 ten name van stichting ZIE in Hoofddorp of,
  • u kunt stichting ZIE steunen middels een overeenkomst periodieke schenking. U schenkt dan met belastingvoordeel. Een periodieke schenking heeft een looptijd van minimaal vijf jaar en wordt vastgelegd in een schenkingsovereenkomst. Via deze link kunt u uw voordeel berekenen. Wilt u periodiek schenken aan stichting ZIE download dan hier het formulier. U kunt het formulier getekend en in tweevoud, samen met een kopie van een legitimatiebewijs, opsturen naar stichting ZIE, t.a.v. Penningmeester, Landleeuw 39, 2131 HV Hoofddorp. Meer informatie over een periodieke schenking vindt u op de website van de belastingdienst.

U wilt ons zakelijk steunen

• u kunt uw gift overmaken naar ons bankrekeningnummer: NL38 KNAB 0725 3659 00 ten name van stichting ZIE in Hoofddorp of,
  • u kunt ons sponsoren, een actie organiseren of partner worden van stichting ZIE. Neem voor meer informatie contact op via info@www.stichtingzie.nl

U wilt zich inzetten als vrijwilliger

U kunt stichting ZIE ook steunen als vrijwilliger. Klik hier om uw contactgegevens met ons te delen. Een bestuurslid neemt dan contact met u op om de mogelijkheden te bespreken.

ANBI

Stichting ZIE is een Algemeen Nut Beoogde Instelling (ANBI-instelling). Giften, particulier en zakelijk, aan stichting ZIE zijn onder bepaalde voorwaarden aftrekbaar van de belasting. Meer informatie vindt u op de website van de belastingdienst.